Nissan ukázal prototyp elektrického modelu, postaveného na Nissane Leaf, ktorý má slúžiť na zásah v oblastiach postihnutých katastrofou. Prototyp RE-Leaf má demonštrovať potenciál elektrických vozidiel pri odstraňovaní následkov katastrofy. Jeho hlavnou úlohou je poskytnúť zdroj elektrickej energie. RE-Leaf disponuje dvojsmerným nabíjaním, ktoré umožňuje nielen nabíjať vozidlo, ale aj vracať elektrickú energiu späť do siete.
Nissan
Plne mobilná elektrická centrála môže poskytnúť elektrickú energiu napríklad medikom (napájanie pľúcnych ventilátorov), či záchranárom (napájanie pneumatického kladiva). Pomôcť môže s osvetlením aj zabezpečením energie pre komunikačné systémy. Batéria s kapacitou 62 kWh vystačí poskytovať dostatok energie na 6 dní pre priemernú domácnosť. Nissan postavením tohto vozidla reaguje na typický problém v oblastiach po katastrofe, keď sa dodávky energie väčšinou podarí obnoviť až v rozmedzí 24 až 48 hodín.
Nissan
Modifikovaný model má podvozok zdvihnutý o 70 mm, aby ľahšie zvládal prejazd cez prekážky a sutiny. Spodok vozidla je navyše dodatočne chránený. Kolesá sú posunuté ďalej od seba vpredu o 90 mm, vzadu o 130 mm. Na 17-palcové disky, pôvodne určené pre motošport, sú obuté All Terrain pneumatiky. Vo vnútri konštruktéri odstránili zadné sedadlá a vzniknutý priestor oddelili od posádky mriežkou.