V rámci testovania v extrémnych púštnych podmienkach poslúži testovací prototyp novej generácie Land Roveru Defender pracovníkom Červeného kríža.
Nová generácia Land Roveru Defender postupne prechádza záverečnou fázou testovania. Britská automobilka spojila testy v náročných podmienkach s dobrou vecou. Najskôr ho mali možnosť otestovať pracovníci organizácie Tusk pri chránení levov v Keni. Teraz bol maskovaný Defender nasadený v púšti neďaleko Dubaja. Vyskúšať si ho tam mohli pracovníci Medzinárodného hnutia Červeného kríža a Červeného polmesiaca.
V oboch prípadoch nejde len o náhle reklamné spojenie. Land Rover je partnerom organizácie Tusk už 15 rokov a s Červeným krížom spolupracuje dokonca od roku 1954. V rámci testovania prejde Defender nielen púšťou, ale aj známou cestou cez horský priechod Jebel Jais. Testovací prototyp je stále "oblečený" do kamufláže. Dizajn vozidla tak ostáva sčasti zakrytý. Oficiálnych informácií je stále málo a vieme akurát termín predstavenia. V októbri by sme mali spoznať stredne veľký Defender 110, v marci sa dočkáme verzie 90 s kratším rázvorom náprav. V lete 2020 príde rad na dlhý Defender 130.
Nový Land Rover sa ukazuje na fotkách v púšti (2019) (25 obrázkov v galérii)
Na zahraničných weboch už kolujú aj rozmery vozidla, ktoré údajne unikli priamo z automobilky. Defender 110 je podľa nich 4 758 mm dlhý, 1916 mm vysoký a 1 999 mm široký. Defender 90 bude s dĺžkou 4 323 mm o viac ako 40 cm kratší. 130-tka bude dlhá 5 100 mm, ale bude mať rovnaký rázvor náprav (3 022 mm) ako Defender 110. Najmenší Defender bude na požiadanie disponovať 5 alebo šesťmiestnou karosériou. Šieste sedadlo bude vpredu. Defender 110 ponúkne päť, šesť prípadne 7-miestnu konfiguráciu, zatiaľ čo najväčšia 130-tka bude predávaná výlučne v 8-miestnej konfigurácii s tromi radmi sedadiel. Paletu motorov vytvoria dva benzínové agregáty, tri naftové a jedna plug in hybridná jednotka. Väčšina z nich bude dostupná hneď od uvedenia na trh.