Menej podstatnou informáciou je, že z názvu Mokka X vypúšťa Opel písmeno "X" a vracia sa k názvu Mokka. Dôležitejšou správou je, že Mokka príde aj ako elektromobil, zachovajú sa však aj verzie so spaľovacím motorom. Keďže Opel teraz patrí pod koncern PSA, môžeme pod jeho kapotou očakávať trojvalcový motor s objemom 1,2 l, alternatívou k nemu bude naftový štvorvalec s objemom 1,5 l. Hovoriť podrobnosti o elektrickom modeli by sa mohlo zdať ešte predčasné, ale Mokka zdieľa platformu a teda celý technický základ s Peugeotom 2008. Pod kapotu elektrickej verzie sa tak prakticky s istotou dostane elektromotor s výkonom 100 kW a batéria s kapacitou 50 kWh. Dojazd by mal prekročiť hranicu 300 km, v prípade Peugeotu je uvádzaný dojazd 310 km.
Vzhľad modelu nám zatiaľ približuje len prvá fotografia maskovanej Mokky. Všimnúť si môžeme pomerne dlhý rázvor náprav a krátke previsy, čo je v súlade s dnešným trendom. Natiahnutie rázvoru pomáha zväčšiť vnútorný priestor. O interiéri zatiaľ vieme len strohú informáciu - má byť plne digitalizovaný a moderný. Určite tak bude vybavený digitálnym prístrojovým panelom, aký poznáme z vozidiel koncernu PSA, na druhej strane celkovým dizajnom sa Opel určite pokúsi odlíšiť. Nová generácia Mokky bude predstavená ešte v tomto roku s plánovaným začiatkom výroby na jeho konci. Prví zákazníci sa k autu dostanú na začiatku roku 2021.