Nová generácia Mokky bola zatiaľ predstavená len v elektrickej verzii. Okrem iného sa musel Opel popasovať s odlíšením novej generácie Mokky od koncernových súrodencov. Po zhliadnutí prvých fotiek musíme konštatovať, že sa mu to podarilo. Či sa už niekomu dizajn Mokky páči alebo nie, jedno je isté, je iná. Samozrejme, do veľkej miery sa na tom podieľa aj výrazná farba s kontrastnou strechou a prednou kapotou. Posun však vidíme aj v novej prednej maske, ktorú Opel nazýva Vizor. V najbližších rokoch sa práve Vizor stane hlavným prvkom dizajnu, ktorý odlišuje Opel od ostatných značiek. Zadná časť Mokky je o niečo konzervatívnejšia, zviditeľniť sa chce výrazným prehnutím piatych dverí a veľkým nápisom Mokka. Dojem "silného" auta zvyšujú aj do strán vysunuté blatníky.
Foto: Opel
V porovnaní s predchodcom má Mokka o 2 mm dlhší rázvor náprav, pritom je však až o 125 mm kratšia. Napriek tomu sa podarilo konštruktérom zachovať nezmenený objem kufra 350 l. Interiér by pôsobil takmer obyčajne, nebyť veľkého prístrojového panelu prepojeného s dotykovým displejom, natočeným na vodiča. Stredový tunel vyzerá bez radiacej páky "chudobne". Automatická prevodovka sa zrejme ovláda tlačidlami, ale na prvej fotke to nie je dobre viditeľné.
Foto: Opel
Vozidlo, postavené na platforme CMP z dielne koncernu PSA, je o 120 kg ľahšie v porovnaní s predchodcom. Spoľahne sa na elektromotor s výkonom 100 kW a batériu s kapacitou 50 kWh. Tá elektromobilu zaručí dojazd 322 km. Pri použití nabíjačky s výkonom 100 kW ju nabijete na 80 % do 30 minút. Okrem elektrickej verzie rozšíria ponuku aj modely so spaľovacím motorom. Okrem benzínového trojvalca bude k dispozícii aj naftový štvorvalec. Ceny môžeme zatiaľ len odhadovať. Elektromobil by mohol začínať niekde nad hranicou 30 000 eur, cena základnej Mokky by zas mohla byť stlačená pod 20 000 eur.