Elektrická verzia dodávky Traveller príde v troch veľkostiach a s dvoma rôznymi kapacitami batérie. Compact, Standard a Lond sú označeniami pre tri rôzne veľkosti francúzskej dodávky so spaľovacím motorom. V týchto veľkostiach príde aj jej elektrická verzia e-Traveller. Poháňať ju bude elektromotor s výkonom 100 kW a s krútiacim momentom 260 Nm. Maximálna rýchlosť je obmedzená na 130 km/h. Na jedno nabitie prejde e-Traveller 230 km v prípade batérie s nižšou kapacitou 50 kWh. O 100 km viac zvládne s väčšou batériou s kapacitou 75 kWh (dostupná len pre Standard a Long). Tieto údaje platia podľa Peugeotu pre všetky veľkosti dodávky. Pre pripomenutie líšia sa len v dĺžke a rázvore náprav. Ostatné rozmery majú rovnaké. Nabitie pri použití rýchlonabíjačky s výkonom 100 kW z 0 na 80 % kapacity batérie zaberie 30 minút pre menšiu batériu a 45 minút pre väčšiu batériu.
Foto: Peugeot
Zvonku prezradí elektrický pôvod dodávky len niekoľko detailov. Od klasického Travelleru sa odlíši prednou maskou, monogramom e-Traveller a dichroickým znakom leva vpredu aj vzadu. Dichroický znamená, že mení farbu pri zmene uhla pohľadu.
Foto: Peugeot
Vo vnútri sa e-Traveller môže pochváliť head up displejom, špecifickou dotykovou obrazovkou a novým ovládaním automatickej prevodovky. Kvôli ovládaču prevodovky je aj prepracovaná časť pod dotykovým displejom. Upravený je aj prístrojový panel so zameraním na zobrazenie údajov, dôležitých pre elektromobil.
Šofér má k dispozícii trojicu režimov jazdy. Ich prepnutím mení dostupný výkon a krútiaci moment. Pre čo najdlhší dojazd mu poslúži režim Eco (60 kW a 180 Nm), pre každodenné jazdenie režim Normal (80 kW a 210 Nm) a pre rýchlejšiu jazdu režim Power (100 kW a 260 Nm). Na výber má aj dva stupne rekuperácie energie. S predajom e-Travelleru v Európe začne Peugeot v druhej polovici tohto roku.