Dizajn prednej masky a asistenčné systémy zdedila modernizovaná verzia po väčších súrodencoch 3008 a 5008.
Peugeot 308 patrí medzi dôležité modely značky. Príchod súčasnej generácie v pozitívnom zmysle naštartoval automobilku. Odvtedy je Peugeot na vzostupnej vlne, akurát model 308 sa postupne začal dostávať do tieňa modernejších súrodencov 3008 a 5008. Francúzi sú si vedomí nutnosti omladiť obľúbený model, a tak už v prvej polovici mája ohlásili výraznú modernizáciu 308. Množstvo zmien sa týka techniky. Peugeot 308 dostane nový naftový motor BlueHDi 130 S&S, novú osemstupňovú automatickú prevodovku, celý zástup asistenčných systémov (zdedil ich z modelov 3008/5008) a už teraz spĺňa prísnejšie emisné normy EURO 6.c, ktoré začnú platiť od roku 2020. V týchto dňoch zverejnila francúzska automobilka novú sadu fotografií, a tak sa môžeme pozrieť bližšie na dizajn modernizovanej verzie.
Peugeot 308 po modernizácii (18 obrázkov v galérii)
Pozmenená je predná kapota a nový tvar dostala predná maska, už na prvý pohľad inšpirovaná modelom 3008. V jej strede je umiestnený znak leva a nad ním sa v lište nachádza nápis Peugeot. Nový je aj predný nárazník s výraznými hranami, z ktorého pripravil výrobca hneď dve verzie na odlíšenie štandardného modelu (výbava Access, Active a Allure) od športovejšie ladených verzií GT Line, GT a GTi. Hlavný rozdiel si možno všimnúť v spodnej časti, kde majú športové verzie výraznejšie otvory pre chladenie motora.
Po modernizácii ostane Peugeot 308 k dispozícii v 10 rôznych farbách vrátane novinky béžovej = Beige Pyrite, ktorá nahradila sivú = Gris Aluminium. V prípade najostrejšej verzie GTi sme zvyknutí na červeno-čiernu kombináciu a po novom k nej pribudne aj kombinácia modrej = Belu Magnetic a čiernej = Perla Noir. Výstavná premiéra modernizovanej 308 sa pravdepodobne uskutoční v lete na autosalóne vo Frankfurte. K predstaveniu auta pred novinármi však zrejme dôjde skôr. Rovnako Peugeot postupoval minulý rok pri odhalení modelu 3008.