Peugeoty e-208 a e-2008 modelového roku 2022 prichádzajú s niekoľkými menšími zmenami. Všetky sú zamerané na zvýšenie dojazdu. Pre optimalizáciu spotreby sa Peugeot rozhodol využiť pneumatiky s menším odporom triedy A+. Platí to pre 16-palcové kolesá modelu e-208 a 17-palcové kolesá v prípade crossoveru e-2008.
Výraznejšou zmenou bude zmena prevodového pomeru 1-stupňovej prevodovky. Konštruktéri ho zmenili tak, aby elektromotor točil nižšie otáčky pri diaľničnej rýchlosti. Chcú tak dosiahnuť lepší dojazd na diaľnici. Z tlačovej správy nie je zrejmé, ako zmena ovplyvní zrýchlenie a spotrebu pri nižších rýchlostiach.
Okrem toho dostanú elektrické Peugeoty aj nové tepelné čerpadlo a senzor vlhkosti nainštalovaný na vrchnej časti predného skla. Vďaka týmto zmenám sa zlepší efektivita kúrenia aj klimatizácie. Všetky zmeny priniesli dokopy nárast dojazdu o 22 km na 362 km v prípade e-208 a o 25 km na celkových 345 km v prípade e-2008. V tomto prípade hovoríme o hodnotách dojazdu podľa WLTP.
V reálnej premávke sme v rámci testu e-208 dokázali prejsť na jedno nabitie približne 200 km mimo diaľnic. Práve v reálnej premávke a pri nižších teplotách majú byť zmeny dojazdu citeľnejšie ako na papieri. Peugeot hovorí o zlepšení dojazdu až o 40 km pri teplote 0°C.
Oba elektromobily sa aj naďalej budú spoliehať na batériu s kapacitou 50 kWh a elektromotor s výkonom 100 kW. Z dôvodu vyššie uvedených zmien môžeme očakávať aj menšiu úpravu ceny smerom nahor. V súčasnosti štartuje Peugeot e-208 na cene 29 990 eur a e-2008 na sume 31 990 eur.