Prvká várka prototypov slúži na doladenie "najjemnejších" detailov. Následne sa výroba presťahuje zo švédskeho Gothenburgu do Číny.
Polestar, dcérska značka Volva, začala s výrobou overovacích prototypov modelu Polestar 1. Prvé prototypy nečaká ľahký osud. Poslúžia na testovanie vplyvu počasia, ale aj pri crashtestoch. V skutočnosti nejde o úplne prvé prototypy. Už pred časom sa výrobca pochválil absolvovaním sérií testovacích jázd na snehu.
V tomto prípade ide hlavne o test samotných výrobných procesov, aj keď z veľkej časti prebieha výroba ručne. Karoséria z uhlíkových vlákien si vyžaduje vývoj nových špecializovaných nástrojov pre výrobu, ako aj nové konštrukčné techniky. Produkcia prvých overovacích prototypov prebieha vo švédskom závode v Gothenburgu. Všetky poznatky Polestar následne využije pri sériovej výrobe, ktorá bude prebiehať v čínskom meste Chengdu.
"Prvá várka 34 vozidiel umožní našim inžinierom doladiť najjemnejšie detaily na aute a zabezpečiť, že Polestar 1 bude perfektné, keď začneme s výrobou zákazníckych vozidiel v polovici budúceho roka", vysvetlil dôležitosť prvých prototypov pre budúcnosť modelu Thomas Ingenlath, najvyšší šéf Polestaru. Výroba Polestaru 1 je zároveň historickým okamžikom pre značku aj materský koncern Volvo Car Group. Pre Polestar ide o prvý model vôbec a v rámci koncernu ide o prvé sériové vozidlo s karosériou z uhlíkových vlákien.