Lexus Landau
Koncept Lexus Landau predstavili v roku 1994. Auto vyvolalo mimoriadny záujem. V tom čase bolo v ponuke prémiových značiek ťažké nájsť hatchback segmentu C, na trhu kraľovali klasické sedany. Koncept priťahoval pozornosť originálnou konštrukciou. Auto bolo postavené na platforme prvej generácie modelu GS 300. Landau však bol od Lexusu GS kratší o 60 cm a vyšší o 5 cm.
Koncept mal päťdverovú karosériu. Podobne ako karoséria GS a sesterskej Toyoty Aristo bol jej vzhľad dielom renomovaného štúdia Italdesign Giugiaro. Čo bolo pre kompaktný hatchback netypické, bol veľký motor V8 s objemom 4 l a s výkonom 249 k. Vozidlo malo automatickú prevodovku a pohon všetkých kolies. To bola ďalšia vlastnosť, ktorú aj dnes ťažko nájdeme v segmente C.
Lexus LFA Spyder
Superšportiak LFA je jedným z najslávnejších modelov japonskej značky. Mnohí fanúšikovia automobilov si určite pamätajú aj na koncept LF-A Roadster, ktorý sa však napokon nedostal do sériovej produkcie. Ale nie všetci vedia, že v skutočnosti vytvorili iba jediný exemplár modelu LFA s otvorenou karosériou. LFA Spyder bol nekompromisný automobil - strechu nedostal dokonca ani v podobe ľahkej plátennej striešky. Okrem zmenenej konštrukcie karosérie sa auto prakticky ničím nelíšilo od ostatných exemplárov japonského superauta. Pod jeho kapotou pracoval motor V10 4.8 s výkonom 560 k a s impozantným zvukom. Model LFA Spyder síce nebolo možné stretnúť na cestách, ale detailne si ho možno prezrieť v jednej epizóde motoristického programu Jay Leno's Garage.
Lexus IS 430
Výnimočným vozidlom značky bol aj IS 430, ktorý vytvorili špeciálne na tuningovú výstavu SEMA v roku 2003. I keď auto na prvý pohľad pripomínalo len mierne modifikovaný sedan IS, zmeny boli v skutočnosti omnoho podstatnejšie. Pod kapotu sa totiž dostal 4,3-litrový motor V8 3UZ-FE transplantovaný z väčšieho modelu GS. Motor s výkonom 340 k bol spojený s ľahkým zotrvačníkom a manuálnou šesťstupňovou prevodovkou Getraga, ktorá prenášala pohon na zadné kolesá.
Vozidlo zdieľalo s Lexusom GS diferenciál a iné komponenty prevodovky, aj niektoré časti pruženia. Mechanici z dielne Rod Millen Special Vehicles, poverení úpravou auta, pridali aj elektronicky regulované tlmiče a výkonné brzdy Brembo. Lexus IS 430 bol špeciálnym predvádzacím automobilom, ale pre mnohých je predkom neskôr sériovo vyrábaného sedanu IS F. Auto, ktoré odštartovalo líniu športových automobilov japonskej značky s písmenom F.
Lexus FLV
Koncepčné vozidlo FLV ukázali Toyota a Lexus svetu v polovici 90. rokov. Automobil spočiatku debutoval s logom Toyoty na veľtrhu Tokyo Motor Show 1995. Neskôr sa ako Lexus predstavil v USA na North American International Auto Show 1996. Táto stratégia vyplývala z toho, že značka Lexus až do roku 2005 na japonskom trhu oficiálne neexistovala. Koncept však dobre zapadal práve do imidžu značky Lexus. Jeho trojpísmenový názov bol skratkou slov Future Luxury Vehicle a znamenal luxusné vozidlo budúcnosti.
Auto malo oválnu siluetu a pripomínalo spojenie minivanu a športového kombi. Inžinieri, ktorí navrhovali model FLV, sa sústredili na veľkorysý priestor vo vnútri vozidla a pohodlie cestujúcich. Sedadlá navrhli tak, aby spolujazdci sedeli v prirodzenej a pohodlnej polohe. Japonci venovali maximálnu pozornosť tiež komfortu nastupovania a vystupovania. Auto takisto ponúkalo veľa priestoru na nohy a nad hlavami. Interiér sa premietol do veľkých rozmerov konceptu, ktorého dĺžka bola takmer 4,8 m. FLV bol impozantný aj vybavením. Na centrálnom displeji bolo možné po pripojení telefónu dokonca aj čítať maily. I keď vozidlo vyzeralo ako pripravené na výrobu, Lexus FLV sa do ponuky nikdy nedostal.
Lexus HS 250h
Automobilom, ktorý sa napokon dostal do predaja, bol Lexus HS. Auto sa predávalo v Japonsku a v Spojených štátoch, ale do Európy sa nikdy oficiálne nedostalo. Model HS 250h debutoval v roku 2009 na veľtrhu North American International Auto Show v Detroite. Sedan Lexusu mal byť luxusným bratom Toyoty Prius, ktorá sa v tom čase tešila veľkému záujmu medzi americkými hviezdami. Auto bolo v ponuke výlučne s hybridným pohonom. Bol to prvý automobil v histórii japonskej značky ponúkaný výhradne v tomto variante.
Lexus HS 250h poháňala kombinácia zážihového a elektrického systému s celkovým výkonom 190 k. Pod jeho kapotou pracoval štvorvalcový motor 2AZ-FXE s objemom 2,4 l. Pohonný systém bol veľmi podobný tomu, ktorý sa dostal do prvej hybridnej Toyoty Camry. Dizajn automobilu však vychádzal z platformy Toyoty Avensis. Okrem hybridného pohonu s úsporou paliva mal Lexus aj interiér z prevažne reycklovateľných materiálov. Názov HS pochádzal zo slov Harmonious Sedan a znamenal jednoducho – harmonický sedan. Model vyrábali do roku 2018, vozidlo bolo najdlhšie dostupné na japonskom trhu. Jeho miesto v ponuke Lexusu neskôr zaujal sedan ES v hybridnej verzii.