Autosuv.sk

Ostatné

Pozrite si modernizované BMW radu 7 na oficiálnych fotografiách

Najdiskutovanejšou zmenou je tvar prednej časti s mohutnými obličkami. Fakt je ten, že modernizovanú verziu si s predchodcom nepomýlime.
Pozrite si modernizované BMW radu 7 na oficiálnych fotografiách

Najdiskutovanejšou zmenou je tvar prednej časti s mohutnými obličkami. Fakt je ten, že modernizovanú verziu si s predchodcom nepomýlime.

BMW radu 7 prešlo netradične výrazným faceliftom, samotná automobilka vo svojej tlačovej správe dokonca píše o medzigeneračných zmenách. Modernizácia väčšinou prinesie minimálne úpravy vzhľadu a pár drobných vylepšení. Mnohokrát dokážeme rozoznať modernizované auto od svojho predchodcu len vďaka jednej - dvom maličkostiam. Nie je to však prípad BMW radu 7. Drobných zmien je celá kopa a navyše, pár je tak výrazných, že odlíšiť faceliftované auto nemôže byť problém. Už prvé neoficiálne (vraj uniknuté) fotografie ukázali najvýraznejšiu zmenu v dizajne. Typické obličky BMW v prednej maske narástli až o 40 % a sú dominantným prvkom. Opäť sa nám zdá, že to dizajnéri s ich veľkosťou prestrelili, ale to isté sme si mysleli aj o BMW X5 a naživo to nepôsobí rušivo. Miernou úpravou prešli predné svetlá, teraz sú tenšie. Štandardne sú montované adaptívne LED svetlá, za príplatok laserové. Popri veľkých obličkách zväčšili dizajnéri aj znak na kapote, aby nebol prehliadaný. Menej viditeľnou zmenou prešla kapota s novo vytvarovanými prelismi.

Pri pohľade zozadu sa poznávacím prvkom modernizovaného modelu stane LED pásik, prepájajúci zadné svetlá. Tie sú mimochodom tiež tenšie. Nový tvar dostali aj zakončenia výfuku, po novom širšie. Medzi neviditeľné zmeny sa radí lepšia akustická izolácia zadných kolies od kabíny a hluk v kabíne majú potlačiť aj vylepšené okná s hrubšou vrstvou vrstveného skla. Chýbať nemôže ani nová ponuka farieb a tak isto nových diskov. V ponuke ostanú naďalej verzie s rôznymi dĺžkami karosérie, dlhšia má o 14 cm viac. Aj tu došlo k menšiemu rozdielu, obe karosérie (štandardná aj predĺžená) narástli o 22 mm.

Vo vnútri prešiel najvýraznejšou zmenou volant s novým usporiadaním tlačidiel. Ponuku navyše obohatia nové obklady interiéru z amerického duba. Miesto na bezdrôtové nabíjanie mobilných telefónov sa po novom premiestnilo pred držiaky nápojov. BMW Touch Command má aktualizovaný hardvér aj softvér a systém zábavy pre zadné sedadlá dostal 10-palcovú full-HD dotykovú obrazovku a Blu-ray prehrávač.

BMW radu 7 - Facelift 2019 (25 obrázkov v galérii)

Úpravou prešli aj motory a všetky teraz spĺňajú emisnú normu Euro 6d-TEMP. Benzínový motor V12 s objemom 6,6 l dostal filter pevných častíc a jeho výkon teraz dosiahne maximun až 430 kW. Na 390 kW vzrástol výkon motora V8 s objemom 4,4 l, ktorý poznáme pod označením 750i xDrive, prípadne 750Li xDrive v prípade predĺženej verzie. V ponuke ostávajú aj naftové šesťvalcové motory s objemom 3,0 l v rôznych výkonových verziách. Plug-in hybridná jednotka ponúkne vyšší elektrický dojazd, ktorý vzrástol z 50 na 58 km. Všetky varianty BMW radu 7 sú štandardne vybavené adaptívnym podvozkom, za príplatok sú ponúkané aj s natáčaním kolies zadnej nápravy pre lepšiu manévrovateľnosť a ovládanie v zákrutách.

Tagy

Pokračovať v čítaní