Rok 2020 nebol pre automobilky vôbec ľahký. Ak by sme mali hľadať víťaza roku poznačeného pandémiou, stala by sa ním Toyota. Po piatich rokoch sa stala opäť najpredávanejšou značkou na svete a zobrala si tento titul späť od Volkswagenu. Podľa štúdie spoločnosti Compare the Market dominovala aj v štatistike, ktorá svedčí o jej nadvláde. Stala sa najvyhľadávanejšou značkou na webe prostredníctvom Googlu. Na druhé miesto odsunula BMW, ktoré dominovalo rok predtým. Podľa priloženej mapy dominovalo BMW vo väčšine európskych krajín vrátane Slovenska.
Podľa štúdie, vychádzajúcej z analýzy dát v 158 krajinách, bola Toyota najvyhľadávanejšia v 55 krajinách. Nasledovalo BMW so ziskom 34 krajín, Mercedes 15 krajín, Kia 7 krajín a Volvo s Audi dominovalo v piatich krajinách.