Množstvo fanúšikov francúzskeho klubu na sociálnych sieťach a popularitu slávnych hráčov chce vo svoj prospech využiť Renault.
Paris Saint-Germain a Renault podpísali zmluvu o oficiálnom partnerstve na najbližšie tri roky. V krátkej tlačovej správe sme sa nedozvedeli nič o finančnom pozadí partnerstva a ani o tom, či sa logo automobilky objaví na dresoch majstra francúzskej ligy. Partnerstvo má priniesť hlavne nové možnosti v oblasti reklamy. Renault využije aj fakt, že PSG má na sociálnych sieťach až 60-miliónov fanúšikov z celého sveta, pre ktorých chce pripraviť zaujímavý online obsah, samozrejme s pozitívnou reklamou pre Renault. Hráči PSG sa objavia aj v reklamách vo Francúzsku známych pod názvom French Touch. Pravidelne sa v nich objavujú známe osobnosti športu a showbiznisu.
"Už sa nevieme dočkať spoločnej spolupráce, začínajúcej túto sezónu a našich hráčov v známych reklamách Renaultu - French Touch", komentoval nové partnerstvo Marc Armstrong, šéf pre sponzoring v PSG. Do Renaultu si tak pravdepodobne sadne aj najdrahší futbalista sveta, Neymar, ktorý je v poslednom čase slávny aj vďaka častému ležaniu na trávniku. Podľa partnerského webu Profutbal na ňom počas piatich zápasov na MS 2018 v Rusku preležal až 14 minút. Možno to Renault vtipne využije v jednej zo svojich reklám.