Autosuv.sk

Ostatné

Renault predáva nový Captur už aj na LPG, poznáme cenu

LPG verzia je dostupná len s nižšou výbavou ZEN a 5-stupňovou manuálnou prevodovkou. Cena oproti rovnako vybavenej a rovnako výkonnej benzínovej verzii je o 600 eur vyššia.
Renault predáva nový Captur už aj na LPG, poznáme cenu

LPG verzia je dostupná len s nižšou výbavou ZEN a 5-stupňovou manuálnou prevodovkou. Cena oproti rovnako vybavenej a rovnako výkonnej benzínovej verzii je o 600 eur vyššia.

Nový Renault Captur je od polovice januára na slovenskom trhu. My sme už medzitým vyskúšali najslabšiu motorizáciu s benzínovým trojvalcom TCe 100 v našom teste.

Teraz pribudla do ponuky nová verzia tohto istého motora, upravená na spaľovanie skvapalneného ropného plynu LPG. Motor disponuje rovnakým výkonom 74 kW (100 k) pri 5 000 otáčkach. Krútiaci moment s hodnotou 170 Nm je dokonca o 10 Nm vyšší a k dispozícii je už pri 2 000 otáčkach (benzínová verzia dosahuje maximálny krútiaci moment pri 2 750 otáčkach). Keď porovnáme papierovú spotrebu benzínu v oboch modeloch TCe 100 a TCe 100 LPG, tak vyhráva čisto benzínová verzia so spotrebou 5,1 až 5,2 l. LPG verzia si pri benzínovej prevádzke vypýta 5,4 až 5,6 l benzínu. Spotreba plynu LPG dosahuje v kombinovanom cykle v priemere 6,6 až 6,8 l. Samozrejme, v prípade LPG je výhodou výrazne nižšia cena paliva. Veľkosť benzínovej nádrže ostáva v prípade LPG verzie zachovaný a zmestí sa do nej 48 l paliva. Nádrž na LPG pojme 40 l plynu. LPG verzia nového Capturu je dostupná výlučne v spojení s nižším stupňom výbavy ZEN, oproti rovnako výkonnej benzínovej verzii je o 600 eur drahšia.

Tagy

Pokračovať v čítaní