Mate Rimac, šéf značky Rimac, vo videu prezradil, aký osud čaká prototypy nových áut potom, čo poslúžia na testy a predvádzacie jazdy. Rimac zo svojho nového elektrického hyperauta Nevera najskôr postavil tri experimentálne prototypy, potom nasledovali validizačné prototypy a nakoniec predsériové autá. Dokopy ich Rimac postavil 16 a prezradil nám osud jedného z predsériových modelov. Predsériové vozidlo je na 95 % totožné zo sériovým autom. Pri podrobnej kontrole na ňom možno nájsť drobné chybičky, ale v princípe ide o auto v takmer perfektnom stave.
Predsériový model vo videu nižšie absolvoval počas svojho života testy, ale aj predvádzacie jazdy s množstvom novinárov, zákazníkov a investorov. Potom nasleduje pre predsériový model koniec a končí v šrote. Tento konkrétny poslúži ešte na sériu niekoľkých crash testov v rámci homologizácie pre americký trh. Pred samotným crash testom je auto klasickým maliarskym valčekom natreté špeciálnou farbou, aby bolo na kamerách lepšie viditeľné, čo sa s vozidlom deje počas nárazu.
Pred sériou nárazových testov ho Mate Rimac zobral ešte na rozlúčkovú jazdu, a keďže už nebol dôvod šetriť ho, poriadne si to užil. Viac vo videu v čase od 2:40.
O pohon Rimacu Nevera sa stará štvorica elektromotorov a celkový výkon systému je až 1 914 k. Na rýchlosť 60 míľ/h (96 km/h) zrýchli v priebehu 1,85 s a dosiahne maximálnu rýchlosť 415 km/h. Cena vozidla presahuje hranicu 2 milióny eur.