Škoda Slavia je v poradí druhým autom českej automobilky, navrhnutým špeciálne pre indický trh. Postavený je na technickom základe Fabie druhej generácie. V porovnaní s ňou je však Slavia s dĺžkou 4,5 m o niečo dlhšia. V základnej výbave dostane dva airbagy, ale celkovo ich môže mať šesť.
Viac sme sa už dozvedeli aj o pohone. Pod kapotu sa dostanú výlučne benzínové motory. Okrem trojvalca 1,0 TSI s výkonom 85 kW bude k dispozícii aj výkonnejší štvorvalec 1,5 TSI (110 kW). Väčší motor je vybavený aj systémom deaktivácie valcov. V prípade nízkych nárokov na výkon motora vypína obidva stredné valce.
Motory spolupracujú s manuálnou šesťstupňovou prevodovkou a poháňajú predné kolesá. Štvorvalec je dostupný aj so 7-stupňovou dvojspojkovou prevodovkou DSG. Slavia bude vyrábaná priamo v Indii a v budúcnosti by sa mohla dostať aj na ďalšie trhy. Škoda totiž plánuje vozidlá vyrábané v Indii vyvážať aj do ďalších krajín. Predaj "indických" modelov v Európe je však krajne nepravdepodobný.