Autosuv.sk

Ostatné

Škoda Superb prichádza po prvýkrát s označením Scout

Terénnejšie ladený Superb je skôr o imidži ako o výrazne lepších schopnostiach v teréne. Pri veľkosti vozidla je zdvihnutie podvozka o 15 mm vyššie len kozmetickou úpravou.
Škoda Superb prichádza po prvýkrát s označením Scout

Terénnejšie ladený Superb je skôr o imidži ako o výrazne lepších schopnostiach v teréne. Pri veľkosti vozidla je zdvihnutie podvozka o 15 mm vyššie len kozmetickou úpravou.

Aby nebolo informácií o novej Škode Superb málo, krátko po predstavení modernizovanej verzie vydala Škoda tlačovú správu, odhaľujúcu aj verziu Scout. Superb je vôbec po prvýkrát ponúkaný s označením Scout. V praxi to prináša plastovú ochranu spodnej časti karosérie, o 15 mm vyšší podvozok a nový jazdný režim off-road. Samozrejme, Superb Scout bude dodávaný výlučne s pohonom všetkých kolies a iba s najsilnejšími motormi. V prípade nafty ide o štvorvalec 2,0 TDI s výkonom 140 kW a s maximálnym krútiacim momentom 400 Nm. Spolupracovať bude so sedemstupňovou automatickou prevodovkou DSG. 

Škoda Superb Scout

Druhou možnosťou je spojenie tej istej prevodovky s benzínovým motorom 2,0 TSI. V tomto prípade sa Superb spoľahne na výkon 200 kW a krútiaci moment 350 Nm. Verzia Scout síce zlepšuje terénnu priechodnosť Superbu, ale nie výrazne. Vlajková loď sa do terénu nehodí a skôr ide o nalákanie záujemcov na drsnejší dizajn. Vo výraznej farbe a s 18-palcovými kolesami Braga sa to Škode môže podariť. Tradícia modelov Scout má už 13 rokov a po Octavii, Karoqu a Kodiaqu ide v poradí o štvrtý model s označením Scout.

Škoda Superb Scout

Tagy

Pokračovať v čítaní