Podvozková časť tohto konkrétneho vozidla bola vyrobená v Mladej Boleslavi, karosériu naň osadili v Kvasinách a do múzea sa dostalo v roku 1968.
Škoda Superb OHV z roku 1948 bola jedným z prvých modelov múzea značky. Do zbierky bola zaradená už v roku 1968, bola nekompletná a s nepôvodným čalúnením. Starostlivou renováciou však prešla až teraz. Trvala tri roky a tento unikátny kúsok zo 158-kusovej povojnovej série je opäť magnetom múzea českej automobilky.
Celá séria bola vyrobená v rokoch 1946 až 1949 v Mladej Boleslavi. Iba 11 dostalo karosériu v hlavnom závode, ďalších 103 putovalo do pražskej karosárne Uhlík a 44 do závodu v Kvasinách. Pred transportom bola na plne funkčný podvozok osadená minimalistická karoséria len pre účely prevozu. Vo štvrtok 15. apríla 1948 sa z Mladej Boleslavi vydal na 120 km dlhú cestu do Kvasin podvozok s výrobným číslo motora 81587 a 2. septembra si kompletné vozidlo prevzal zákazník - Společná správa hotelů a ubytovacích podniků v Karlových Varech.
Po 20-ročnej prevádzke sa vyradené auto podarilo kúpiť pre novo budovanú zbierku mladoboleslavskej automobilky. Okrem nepôvodného čalúnenia chýbala rada dielov. Po detailnej analýze stavu vozidla a rešerši dochovaných archívnych prameňov prišlo v rokoch 2017-2019 k náročným reštaurátorským prácam. Teraz bude vystavené v rámci novej výstavy "Kvasiny - 70 rokov s okrídleným šípom".