Nová verzia GR SPORT sa inšpirovala výkonnými modelmi GR a typickými farbami tímu Toyota Gazoo Racing. Nápadný vzhľad modelu C-HR tak získal ešte ostrejší výzor exteriéru a interiéru.
Exteriér
Predná časť verzie GR SPORT zahŕňa čierne pozadie znaku a kryty svetlometov, čiernu povrchovú úpravu strednej časti nárazníka a lemov hmlových svetiel, tmavú chrómovú masku chladiča a nový predný spojler s agresívnejšími tvarmi. Na bokoch sú prahové lišty v čiernom vyhotovení Piano Black, doplnené 19“ zliatinovými diskami kolies s jedinečným dizajnom. V zadnej časti je čierne označenie, lemy svetiel Piano Black, prispôsobené ozdobné detaily pod nárazníkom a logo GR SPORT. Verzia GR SPORT je k dispozícii v siedmich dvojfarebných vyhotoveniach vrátane novej, jedinečnej sivej úpravy Dynamic Gray s čiernou strechou.
Interiér
V kabíne modelu GR SPORT je nová strieborná povrchová úprava Cool Silver. Čierne čalúnenie sedadiel z materiálu Alcantara je doplnené o prešívanie s červeným a sivým motívom, inšpirovaným GR.
Toyota
Medzi ďalšie, na mieru pripravené prvky patrí perforovaný kožený veniec volantu, červené prešívanie na volante aj na manžete radiacej páky, prahové lišty, logo GR SPORT, štartovacie tlačidlo GR a úvodná animácia na TFT displeji na prístrojovej doske.
Jazda
Prispôsobené pneumatiky, systém zavesenia kolies a riadenie boli navrhnuté tak, aby zlepšili dynamické správanie modelu GR SPORT. Na komforte by sa to podľa Toyoty nemalo negatívne prejaviť. Predné a zadné vinuté pružiny zavesenia sú však tuhšie o 15 %, resp. 10 %. Tlmiče boli vyladené a zvýšila sa sila tlmenia – predovšetkým pri odskoku. Kvôli zvýšeniu tuhosti bol z 2,0-litrovej hybridnej verzie do 1,8-litrovej hybridnej verzie prevzatý stabilizátor s väčším priemerom. Tieto opatrenia spoločne zlepšujú reguláciu náklonov aj natáčania karosérie.