V rebríčku najpopulárnejších značiek Interbrand sa Toyota už po 19. raz za sebou umiestnila na prvom mieste v rámci automobilového priemyslu a v celkovom hodnotení sa posunula na šieste miesto.
Toyota Motor Corporation je najväčším výrobcom automobilov na svete, ktorý pôsobí vo viac ako 170 krajinách a regiónoch. V roku 2021 spoločnosť predala takmer 10,5 milióna áut - o 10 % viac ako rok predtým. Hlavnou hybnou silou spoločnosti je značka Toyota, ktorej sa minulý rok predalo viac ako 9,6 milióna automobilov, čo z nej robí v tomto odvetví silného lídra.
Silnou stránkou Toyoty na globálnom trhu je podľa odborníkov spoločnosti Interbrand široká a diverzifikovaná škála modelov, najväčší predaj elektrifikovaných áut na svete a výber mnohých rôznych elektrifikačných technológií, ktoré uľahčujú prispôsobenie ponuky potrebám a možnostiam zákazníkov na jednotlivých trhoch.
Toyota už 25 rokov rozširuje ponuku elektrifikovaných automobilov a paralelne vyvíja všetky typy nízkoemisných a bezemisných pohonov, ktorých modulárna konštrukcia umožňuje použitie mnohých rovnakých komponentov v hybridných automobiloch, plug in hybridoch, batériových elektromobiloch a vodíkových elektromobiloch. Do dnešného dňa Toyota predala po celom svete viac ako 20 miliónov elektrifikovaných áut.
Toyota sa dostala aj do prvej desiatky najhodnotnejších značiek na svete, ktorým kraľuje Apple. Patrí jej šieste miesto a na ôsmom mieste je Mercedes-Benz. Tretia spomedzi automobiliek je Tesla (celkovom hodnotení 12. miesto).