Vývoj nízko emisných áut je komplexná vec. Konštruktéri musia myslieť na množstvo detailov, aby komplexný súbor úprav prispel k výraznému zníženiu emisií. Zvonku to môže vyzerať, že všetko je iba o úprave motora, ale dôležitá je aerodynamika, hmotnosť a napríklad aj pneumatiky. Už dávnejšie sme sa mohli v praxi stretnúť s pneumatikami, ktoré mali na sebe nápis “eko“. Nad ostatnými vynikali nízkym valivým odporom. O výraznejší posun v tomto smere sa snaží Toyota. Nejde však len cestou znižovania valivého odporu, ale hľadá aj spôsob zníženia hmotnosti pneumatík. Aj keď sa možno zdá, že zníženie hmotnosti pneumatík má minimálny vplyv na jazdu, nie je tomu tak. Ide totiž o tzv. neodpruženú hmotnosť a každý kilogram sa v tomto prípade počíta. Toyota si veľa v tomto smere sľubuje od pneumatík bez vzduchu. V súčasnosti majú takéto plné pneumatiky porovnateľnú hmotnosť so štandardnými. Hlavný inžinier Toyoty, Takao Sato predpokladá, že do roku 2025 sa podarí znížiť hmotnosť jednej plnej pneumatiky o 5 kg.