Automobilka Volkswagen vstúpila do nového tisícročia vo veľkom. Nielen modernizácia dizajnu automobilov, ale aj novšie a krajšie logo. Obe boli súčasťou nového milénia. Až na zmenu sloganu v roku 2015 sa toho na poli vystupovania značky ako takej veľa nezmenilo. Automobilka vtedy premenovala svoje motto zo sebavedomého "To auto" na oveľa skromnejšie "Volkswagen." Udialo sa tak preto, lebo Volkswagenu klesol hrebienok po mediálnom a právnickom tlaku vyplývajúcom z odhalenia emisných podvodov.
Z nástupom nových technológií, elektrického pohonu a nového radu modelov, by sa konečne malo upraviť aj samotné logo. Volkswagen totiž svojimi konceptmi vstupuje aj na trh s elektromobilmi. Rodina modelov s označením I.D., o ktorej sme písali v januári, je práve ten rad modelov, ktorý je úzko prepojený s vízou budúcnosti. Preto si vyžaduje aj nové logo. I keď rodina by mala uzrieť svetlo sveta až v roku 2020, iné zdroje hovoria, že nové logo by sa mohlo objaviť už budúci rok na novom modeli Golf.
"Naše logo musí byť sviežejšie a zapadať viac do digitálneho sveta."- Jürgen Stackmann, člen predstavenstva
Ako bude nové logo vyzerať, to zatiaľ nie je úplne jasné. Bola by však marketingová samovražda, ak by sa zmenilo úplne. Očakávame najmä ostrejšie línie a väčšiu údernosť dizajnu. Spojené VW však s najväčšou pravdepodobnosťou ostane. Ako vyzerali logá automobilky od nacistických čias až podnes, uvidíte vo videu.