Masážne ventilované a vyhrievané sedadlá, kvalitný zvuk, množstvo priestoru, exkluzívne materiály, rôzne vône a ambientné osvetlenie interiéru - týmito zbraňami dnes útočia automobilky na zákazníkov, zameraných na luxus. Najnovšie chce na tomto poli prebrať iniciatívu Volvo so svojím novým konceptom S90 Ambience. Vozidlo je postavené na základe modelu S90 Excellence. Trojmiestny sedan je zaujímavý riešeniami v interiéri. Automobilka sa snaží zaútočiť na zmysly pasažierov vzadu. Prostredníctvom aplikácie si môžu vybrať jednu zo siedmich tém. Podľa ich preferencie sa mení audio, vstrekované vône do auta a aj vizualizácie na strope.
Zvolenie jednotlivých tém (Polárna žiara, Škandinávsky les, Labutie jazero, Súostrovie, Dážď, Noc a Sloboda) podľa Volva ovplyvní náladu posádky vo vozidle. Ku každej téme je priradená konkrétna vôňa a konkrétny zvuk audiosústavy. Samozrejmosťou je vysoko kvalitný zvuk od spoločnosti Bowers a Wilkins. Malé reproduktory sa pre lepší zážitok nachádzajú aj priamo v opierkach hlavy. Všetko je doprevádzané vizualizáciou na strope. Koncept luxusného interiéru predvedie Volvo na autosalóne v Pekingu. Čínu si Švédi na prezentáciu zvolili aj preto, lebo práve tam je S90, luxusný model značky, najviac predávaný. Pre lepšiu predstavu ako to v interiéri vyzerá a funguje, si pozrite video.