Autosuv.sk

Ostatné

VW Group pozastavuje reklamy na Twitteri

Po Muskovom prevzatí sociálnej siete Twitter viaceré automobilky prehodnocujú svoju budúcnosť na Twitteri.
VW Group pozastavuje reklamy na Twitteri

Od prevzatia sociálnej sieti Twitter Elonom Muskom, šéfom Tesly, niektoré automobilky prehodnocujú svoje ďalšie pôsobenie na tejto sociálnej sieti. Kalifornská značka Fisker, ktorá vstupuje na európsky trh, pristúpila k radikálnemu kroku a zmazala svoj účet na Twitteri už v apríli, keď sa objavili prvé informácie o Muskovi a jeho snahe prevziať Twitter.

Ford prestal investovať do reklamy na tejto sociálnej sieti ešte pred Muskovym príchodom. Koncom októbra pozastavil svoje reklamné aktivity na Twitteri aj General Motors a teraz rovnaké rozhodnutie urobil aj koncern Volkswagen.

"Situáciu pozorne sledujeme a o ďalších krokoch rozhodneme v závislosti od jej vývoja," uviedla pre Reuters vo vyhlásení popredná európska automobilka. Pripomeňme, že pod koncern patria značky VW, Seat, Cupra, Audi, Lamborghini, Bentley, Ducati a Porsche.

Dôvodov k tomuto kroku môže byť viacero. Musk so svojou značkou Tesla je pre automobilky v prvom rade konkurentom, ale za ich rozhodnutím môžu byť aj Muskove kroky po prevzatí sociálnej siete, keď odvolal jej vedenie vrátane najvyššieho šéfa, Paraga Agrawala.

Pokračovať v čítaní